To talk like Yoda learn, with the Yoda-Speak Generator

7360531
yoda results so far

Yoda's Latest Quote

Hi human beings.

See Yoda's favourite results

Yoda Wisdom/Chat Box

Share your wise words, or just stay and chat. Note - Whatever you say will be yoda-spoken.
You are?

Speak!

anon

Use the force luke.
Hmmmmmm.

Wednesday 24/08/16

Rose

Ringing my pad one
learner, I think your
phone is. Yeesssssss.

Rose

Ringing my pad one
learner, I think your
phone is.

Alan

Awsesome, this is.

Tuesday 23/08/16

anon

I love u dad. Herh herh
herh.

Bub

Like a cupcake thick, my
girl is. Yeesssssss.

Sarah

With sara I love myself
and enjoy being. Yes,
hmmm.

cancer

I love wet pussies. Yes,
hmmm.

Monday 22/08/16

Trevor

My friends bye. Yes,
hmmm.

Trevor

Sad, I am sad.

Trevor

Here, no one is, hmm?
Yeesssssss.

Trevor

Awesom too. Yes, hmmm.

Trevor

Smart, this website is.
Yeesssssss.

LOl rh ttkg

Tjtjb. Yeesssssss.

Sunday 21/08/16

Tyler

Try or there is no try
not. Yeesssssss.

Tyler

No try, there is.

Harry Potter

Eating yummy bagels and
licking them I like.
Also necassary, slurping
is.

Jacob

Boling.

k

To eat carrots like a
horse trisha loves.
Yeesssssss. Hmmmmmm.

Yodamom

Asseater. Yeesssssss.

Yodamom

As appealing as sucking a
lemon your bitter speech
makes you. Herh herh
herh.

Yodamom

As appealing as sucking a
lemon your bitter speech
makes you. Yes, hmmm.

hello

Pointless messagekok.

When life gives you lemons ...

Lemons, life may give...
Hmmmmmm.

Saturday 20/08/16

bum

Bum fluff. Yeesssssss.

Yoda

To school, attempt, you
must. Yeesssssss.

Friday 19/08/16

Donald Trump

Make the mexicans pay, we
will. Yes, hmmm.

Tronald Dump

Wall, build, we will
build. Yeesssssss.

Adoy

With our wall provail,
murica and the zionist
israel will. Herh herh
herh.

Donald Trump

There, I agree there.

Adoy

Build a wall and make
murica great again, we
shall. Herh herh herh.

Jeff

So cool, omg this is.

Jeff

Sup. Yes, hmmm.

Adoy

Purge planet earth from
all those jew, we must,
there still some time
avaible. Yes, hmmm.
Hmmmmmm.

anon

So wrong, your answer is.

rayyan

You, listening are.
Yeesssssss.

Macaroni Poo

Uhfgnzsfxdgn. Hmmmmmm.

Mr bean

Bean, I am bean. Mr
bean. Herh herh herh.

Yoda

I love this website, the
best since its mine, is
it. Herh herh herh.

Thursday 18/08/16

Raghu Raja

My soundloud page can I
use the name yoda trap
on, hmm?

Wednesday 17/08/16

Francis Cody

You seek phil.

Francis Cody

Phil, you help, me fix
this problem can, hmm?
Hmm, hmm? Herh herh
herh.

Tuesday 16/08/16

anon

Learn everything,
grasshopper, you can.
Yeesssssss.

yoda-worshipper

Lovel day :p, it is.

Nbalance

Real are you, hmm? Yes,
hmmm.

Monday 15/08/16

Yoda

We jedi shall destroy all
evil.

Yoda

Destroy all evil, shall,
we jedi shall. Herh herh
herh.

Anon

For a lighter burden not
I ask, but for broader
shoulders. Hmmmmmm.
Hmmmmmm.

Sunday 14/08/16

Rick

Try, I will try.
Hmmmmmm.

anon

Of melksham depot ewell
tim manager. Yes, hmmm.

Latest Changes

See more changes

Feedback

Intro - Read This First

Yoda who? Our favourite little green friend from the Star Wars franchise, first seen in Star Wars: The Empire Strikes Back, making a return in its sequel Star Wars: The Return of the Jedi. Learn how to talk like Yoda - just type or paste in a bunch of text and use the 'Convert to Yoda-Speak' button.

Try it with jokes, emails, song lyrics, card messages, whatever!

Initial development based on this fine essay on the rules of 'Yodish': Yodish Analysis!

Tips:

u:
p:
Convert your English text to Yoda-speak! As first seen in Star Wars: The Empire Strikes Back. This is not a chatbot, nor does it generate any audio.. If you've not used this before, please read and understand the tips to the left. Thanks.
Type away
Yoda

   : Show 'Force Orientation' meter

Result not what you expected?

May 21st is Talk Like Yoda Day!

Time until Talk Like Yoda Day:
38 weeks, 2 days, 2 hours, 8 minutes, 8 seconds (GMT)
 
 

You asked for it, and here it is:
The Yoda-Speak Web Service!
If you use the yodaspeak web service anywhere, I'd really appreciate it if you left a shout in the shoutbox on the right, saying who you are and where you're using it. Just so I know he's staying out of trouble.